O nouă parola a fost trimisă către email-ul tău.

Unele dintre cele mai cunoscute simptome ale sarcinii este greața de dimineață, starea de rău asociată de regulă cu primul trimestru de sarcină.

Dacă ai acest simptom, vei vrea să știi când se va termina și cum te poți simți mai bine pe tot parcursul acestei perioade. Să vedem la ce trebuie să te aștepți și cum găsești puțină alinare.

Dacă te-ai săturat să te simți rău și să fii obosită, trebuie să știi că, in conformitate cu un studiu al specialiștilor americani de la American Pregnancy Association, mai mult de jumătate din femei au simptome de greață sau rău în timpul sarcinii.

Denumirea de grețuri de dimineață nu explică în mod corect și concret aceasta afecțiune, de vreme ce starea de rău poate apărea dimineața, la prânz sau seara.

Pentru unele femei foarte puțin norocoase, grețurile țin toată ziua, cu doar câteva momente de stare de bine. Fiecare femeie va avea o sarcină diferită, iar simptomele pot varia.

Grețurile de dimineață încep de regulă în a șasea săptămână și țin primul semestru de sarcină. În unele cazuri, simptomele pot ține 20 de săptămâni sau toată sarcina. Dacă nu îți poți ține fluidele în corp o perioadă îndelungată de timp, ar fi bine să îi spui și medicului care îți urmărește sarcina despre acest lucru, pentru a-ți monitoriza toate semnele de deshidratare.

Unele cazuri mai severe denumite Hyperemesis gravidarum pot necesita medicație adecvată și spitalizare pentru monitorizare.

Dacă experimentezi grețurile de dimineață, vei simți efectele negative în viața de zi cu zi sau la locul de muncă. Poți încerca una din aceste opțiuni, să vezi dacă te ajută:

  • Mănâncă porții mici și des;
  • Bea multă apă;
  • Consumă produse din ghimbir și mentă;
  • Schimbă ora la care iei vitaminele;
  • Mănâncă covrigei;
  • Odihnește-te mai mult.
Citește și:  Momente in care trebuie sa-l fotografiezi pe bebelusul tau in primele zile
»