O nouă parola a fost trimisă către email-ul tău.

Am scris de foarte multe ori despre importanța sportului pentru copii. Despre cât de important este să facă ei mișcare sper ca v-am convins dar cred că este cazul să vorbim și despre noi.

Da, știu, suntem foarte ocupate și nu avem timp de sală sau de mers în parc.

Atunci când ne împărțim viața între alergat la servici, treabă acasă, trecut pe la magazine, statul în trafic, mers la școală plus o mie de alte lucruri este foarte greu să mai găsim timp și pentru mișcare.

Mișcarea pentru noi este la fel de importantă, mai ales dacă ne gândim la faptul că este bine să dăm un exemplu copiilor noștri și, bineînțeles, la faptul că mâine – poimâine nu mai avem 20 de ani și statul în picioare sau pe scaun, la birou, nu ne face chiar bine.

Poate pentru unele dintre voi merge cu trezitul de dimineață și mers în parc sau la sală dar sunt sigură că sunt și alte mămici ca mine care preferă să mai doarmă puțin, măcar 10 minute în plus.

Ce alternative avem pentru a face mișcare?

Ideea principală este să reușim să încorporăm mișcarea în activitatea noastră zilnică, să nu fie doar o chestie în plus de făcut ci să fie o parte a ceea ce facem deja.

Mersul pe jos, eventual în drumul spre servici. Nu neapărat și la întoarcere, atunci ești deja obosită. Fie că mergi pe jos până la metrou, sau poate până la stația următoare de metrou, fie că o iei pe o scurtătură printr-un parc și apoi iei un autobuz, nu contează, tot mișcare se cheamă.

Citește și:  Cum iti stabilesti teluri pentru intoarcerea la scoala

Mersul cu bicicleta. Da, este greu cu atâtea mașini în oraș dar în funcție de distanța de parcurs și pe unde este traseul, poate fi o alternativă bună.

Mersul în parc, în weekend, cu copii. Știu că este o bună ocazie de relaxare și că ai vrea să îți iei o cafea și să stai pe o bancă dar poate este mai bine să te joci cu copii tăi sau să vă plimbați.

Ce am ales eu, până la urmă?

Între familie, prieteni, muncă, blog și o grămadă de alte lucruri pe care încerc să le fac îmi rămâne destul de puțin timp. Eu am avut foarte multe condiții de îndeplinit atunci când mi-am propus să încep să fac mișcare și nu a fost ușor. Așa că o să vă povestesc despre câteva beneficii pentru folosirea bicicletei eliptice ca metodă de a face mișcare. Pentru a găsi soluția potrivită pentru mine a trebuit să iau în considerare destul de mulți factori iar unul dintre cei mai importanți a fost locația. A fost foarte important ca activitatea să se desfășoare acasă, eventual în timp ce făceam altceva.

Noi, ca familie, avem câteva seri pe săptămână în care ne uitam la diverse seriale. Întotdeauna avem câte un serial la care ne uităm, mai ales acum când avem de ales între Netflix, Amazon Video și HBO Go.

În serile în care ne uităm la seriale am realizat că pot folosi acele 42 de minute cât ne uităm la un episod și pentru a face mișcare.

De ce este bună bicicleta eliptică pentru mine? În primul rând pentru că este acasă.

Citește și:  Costume de Halloween pentru copii

Sunt sigură că restul argumentelor medicale / terapeutice le puteți găsi pe orice site de specialitate.

Voi ce metodă folosiți pentru a face mișcare?