O nouă parola a fost trimisă către email-ul tău.

Ai fost la shopping și te-ai întors dezamăgită pentru că niciuna dintre rochițele pe care le-ai probat nu-ți veneau bine? Te-ai săturat de colăceii de pe abdomen și de grăsimea de pe picioare? Visezi la ziua în care o să îmbraci o rochie roșie, decoltată și mulată, iar toată lumea se va uita după tine? Fă ca toate astea să devină realitate. Este foarte ușor. Trebuie doar să încerci să găsești un regim de slăbire care să nu te înfometeze și jumătate din drum este deja făcut.

Dacă nu te-ai apucat până acum de slăbit pentru că ai considerat că o dietă este costisitoare și nici nu ești foarte pricepută în  bucătărie, îți vom demonstra cât de mult de înșeli. Îți vom da un meniu pentru 7 zile pe care va trebui să-l respecți cu strictețe. Nu vei petrece mult timp în bucătărie, nu vei cheltui nici mulți bani și nici nu trebuie să ai titulatura de chef ca să reușești să gătești aceste rețete, preparatele obținute încântându-ţi papilele gustative.

Iată ce, cum şi când trebuie să mănânci

Micul-dejun. În fiecare dimineață, pe stomacul gol, bea un pahar de apă caldă cu lămâie.  Abia după jumătate de oră poți lua micul-dejun propriu zis. Nu sări peste acest pas.

  • Luni, miercuri și vineri. În aceste zile bea un pahar de suc și mănâncă un ou fiert și jumătate de conservă de sardine în ulei. Îți recomandăm Eva sardine in ulei vegetal – un mic dejun sățios, pentru că prima masă a zilei este foarte importantă. Ea îți asigură energia pentru întreaga zi.  
  • Marți, joi, sâmbătă și duminică mănâncă un iaurt mare (250 ml) cu câteva linguri de ovăz. La gustare alege un fructe: prune, mere, o felie de pepene roșu.

Urmează masa principală a zilei: Prânzul.

  • Mergi pe supe cremă de legume. Sunt pline de vitamine. Asta te va ajuta să rămâi energică și să poți urma acest regim pe o perioadă lungă de timp.  Poți face o supă delicioasă dintr-un ardei roșu capia, doi morcovi și două roșii. Toate ingredientele se fierb, se adaugă jumătate de linguriță de Vegeta Naturella, iar apoi se blenduiesc. Asta-i tot ce trebuie să faci. Apoi, e gata de savurat. Practic, orice supă cremă preparată pe acest model (legumele preferate se pun la fiert, se adaugă Vegeta și apoi se blenduiesc) este o variantă ideală pentru prânz. Vegeta Naturella conține legume din abundență, fără potențiatori de gust, arome artificiale sau agenți de colorare. Gustul său deplin se datorează excepționalei combinații dintre legumele uscate și condimentele cele mai rafinate.
  • De asemenea,  la felul doi poți opta pentru un piept de pui la grătar și o salată de varză albă, castraveți sau roșii. Puțină Vegeta Naturella pusă pe friptură va face ca aceasta să aibă un gust desăvârșit.
  • Iar dacă nu ai timp pentru grătar, poți apela la Fileul de macrou Eva în ulei vegetal. O variantă rapidă și delicioasă.

Iar la cină mergi pe salate!

  • Îți recomandăm salata cu ton. Ai nevoie de o conservă Eva ton in suc propriu, o salată verde, o lingură de semințe de susan și un strop de ulei de măsline. O rețetă sănătoasă, rapidă și gustoasă. Apropo, ultima masă a zilei nu trebuie luată mai târziu de ora 18:30.
Citește și:  Reteta zilei: Salata de morcovi cu portocale