O nouă parola a fost trimisă către email-ul tău.

Cu toții am auzit despre nutriție. Această știință ne învață despre alimentația corectă și despre faptul că atunci când mâncăm alimentele de care corpul nostru are nevoie, vom fi sănătoși. Corpurile noastre au nevoie de vitamine și minerale pentru a funcționa. Diferite părți ale corpului nostru, cum ar fi ochii, oasele, creierul sau mușchii au nevoie de diferite substanțe nutritive să crească și să se dezvolte armonios.

În ziua de azi, copiii consumă mai multe calorii decât o făceau cu câțiva ani în urmă. Cele mai multe calorii dintre acestea sunt din fast-food, conțin mult zahăr sau sare si nu aduc niciun aport de vitamine sau minerale. Pe de altă parte, fructele și legumele sunt gustoase și spre deosebire de fast-fooduri sunt și pline de vitamine si substanțe nutritive necesare creșterii unui copilaș.

Un studiu recent a arătat că acei copii care nu consumă suficiente legume și fructe sunt cei care au eșuat la evaluările școlare, spre deosebire de cei care consumă.

Mere, banane, pepeni, avocado, fructe de pădure, mango, cireșe sau pere sunt doar câteva exemple de fructe care sunt pline de substanțe nutritive și vitamine, de care copiii au nevoie în alimentația lor. Fructele sunt o sursă excelentă  de substanțe nutritive esențiale cum ar fi: calciu, fier, fibre, vitaminele A, B si C.

La fel ca fructele, legumele sunt o sursă excelentă de substanțe de care copilașii au nevoie. Ele sunt sărace în grăsimi și pline de minerale și vitamine. Cu cât mai multe legume și fructe cu atât mai sănătos va crește copilul.

Citește și:  Copiii întreabă: Ce sunt atomii?